Categoriëen
3MAnsellHoneywellKimberly-ClarkMicrogardRSG

Klantenservice

Contact

  • Ik heb een vraag over een product, hoe kan ik jullie bereiken? Voor vragen over producten kun je contact met ons opnemen via 033-3030888. Dit kan tussen 08:00 en 17:00. Oh en je kunt natuurlijk ook even een mailtje sturen naar info@coolsafety.nl!
  • Ik heb een vraag over mijn bestelling, hoe kan ik jullie bereiken? Voor vragen over je bestelling kun je contact met ons opnemen via 033-3030831. Dit kan tussen 08:00 en 21:00. Oh en je kunt natuurlijk ook even een mailtje sturen naar info@coolsafety.nl!
  • En als ik niet kan bellen, hoe kan ik jullie dan bereiken? Ook hier hebben we aan gedacht! Je kan natuurlijk een email sturen naar support@coolsafety.nl, maar we hebben ook nog andere oplossingen! Zo kun je ons ook een berichtje sturen via onze Chat of met WhatsApp via 06-22706919 tussen 08:00 en 17:00, of stuur ons een berichtje op Facebook!

Mijn account

  • Hoe maak ik een account aan? Wanneer je een bestelling wilt afronden kan je kiezen voor: Ik ben nieuw. Ook hebben we rechts bovenin het blauwe navigatiebalkje het knopje: Mijn account. Via beide wegen kom je in de omgeving waar je een klant-account kunt aanmaken. 1. Vul hier je persoonlijke gegevens in en klik op het knopje: Account aanmaken. 2. Welkom bij de club! Je hebt een eigen account met voordelen zoals een altijd opgeslagen winkelwagentje.
  • Waar kan ik mijn bestelhistorie vinden? Log in op je account en ga naar je eigen klant omgeving (door op je naam te klikken rechtsboven in de blauwe balk). Onder het kopje genaamd overzicht staat laat alle bestellingen zien. Als je hierop klikt krijg je een overzicht van jouw bestelhistorie.
  • Hoe kan ik mijn email-voorkeuren aanpassen?Leuk dat je onze super toffe e-mailtjes ontvangt! Ze staan vol met fascinerende veiligheidsnieuwtjes en natuurlijk fantastische aanbiedingen en kortingen. In je account is het mogelijk om zelf te bepalen wat je wilt ontvangen. Dit kan je doen door in te loggen op je account. 1. Klik op je naam rechts bovenin het blauwe navigatiebalkje. 2. Ga vervolgens naar de pagina: Wijzig mijn voorkeuren voor e-mails. 3. Selecteer de onderwerpen die jij interessant vind. 4. klik vervolgens op de knop: Aanpassen. 6. Je ontvangt direct een melding met: Je instellingen zijn bijgewerkt!
  • Ik ben verhuisd, hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?Dit kan je doen door in te loggen in je account.  1. Klik op je naam rechts bovenin het blauwe navigatiebalkje. 2. Ga vervolgens naar de pagina: Bekijk of wijzig de informatie van mijn account. 3. Klik op het tabblad: Adresboek. 4. In je Adresboek vind je de knop: Bewerken. 5. Vul je nieuwe adres in bij het invulformulier en klik nogmaals op de knop: Bewerken. 6. Je ontvangt direct een melding met: Je adresboek is succesvol bijgewerkt! 


Bestellen

  • Hebben jullie ook een fysieke winkel? Nee CoolSafety is écht een online winkel. Maar je kunt wel altijd even contact met ons opnemen mocht je vragen hebben.
  • Kan ik bestellen zonder account?Ja dat kan! Je kunt dan kiezen voor: Afrekenen zonder account. Wanneer je een account aanmaakt krijg je wel meer voordelen zoals: een altijd opgeslagen winkelwagentje, sneller (her)bestellingen plaatsen en je hebt alle orders en retouren in 1 overzicht!
  • Kan ik producten bestellen die niet op voorraad zijn? Het kan bij sommige producten het geval zijn dat we ze net een nieuwe eigenaar hebben gegeven... Dat geven we duidelijk voor je aan op de shops zodat je zelf kan kiezen of je wilt wachten. Wil je je bestelling sneller? Neem dan even contact met ons op en dan helpen we je met het vinden van een geschikt alternatief!

Betalen

  • Hoe kan ik betalen?Momenteel kun je bij CoolSafety betalen met: -IDEAL -Creditcard -PayPal -Bankcontact/Mister cash -Op factuur
  • Kan ik bij jullie ook via iDEAL betalen?Ja, dat kan. Dit is veilig en voor veel mensen al een zeer vertrouwde methode. Je kiest tijdens de betaling voor je eigen bank en dan wordt je gewoon door het betalingsproces heengeleid. Onze betaalprovider CardGate/CuroPayments handelt dit veilig voor je af
  • Kan ik met American Express betalen?Ai, die creditcard juist net niet. Sorry. Wel met Mastercard of Visa, maar daar heb je denk ik niets aan? Wellicht is IDEAL of Achteraf Betalen dan een goede optie?
  • Kan er ook zakelijk op factuur/rekening gekocht worden?Jazeker, bedrijven met de juiste gegevens kunnen bestellingen op factuur aangeschaffen. U kiest hiervoor Op Factuur binnen het betaalkeuze scherm. Wij hanteren dan een betaaltermijn van 30 dagen.

Verzend & retour

  • Wat zijn de verzend- en retourkosten in Nederland en Belgie? Bij een bestelling vanaf € 75,00 excl. btw is de bezorging gratis. Voor bestellingen van minder dan 75 euro hanteren we € 4,95 excl. btw. En retourneren? Dat is altijd gratis in heel Nederland!
  • Past mijn pakketje door de brievenbus?Wij verzenden onze brievenbuspakketjes via PostNL, hier zit geen track and trace code bij. Bij grotere pakketten verzenden we ze via GLS, je bestelling kan je dan wel volgen via een persoonlijke track and trace code. GLS pakketjes passen dus niet door de brievenbus.
  • Mag ik alles retourneren?Bijna alles, oordopjes die uit de verpakking zijn gehaald óf waarvan de verpakking beschadigd/geopend is kunnen niet retour ivm hygiëne. Hou er ook rekening mee dat je maar één keer per order gratis kunt retourneren. Hou je je daar niet aan, dan moeten we de gemaakte retourkosten helaas bij jou in rekening brengen.
  • Wat is het CoolSafety retourbeleid?Bij Coolsafety kun je gratis je product retourneren voor verzendingen binnen Nederland. We storten zo snel mogelijk het bedrag terug, na ontvangst retourproduct. Product ruilen? Neem even contact op om te laten weten wat je wilt hebben. Direct na ontvangst van je retour sturen we het nieuwe product op. Én je hebt 30 dagen de tijd om je product na ontvangst te retourneren/ruilen.

Garantie en reparatie

  • Hoe zit het met garantie op mijn producten?Voor een volledig overzicht van ons garantie beleid kun je op onze garantie pagina kijken.
  • Allemaal leuk en aardig, maar mijn product moet gerepareerd worden, wat nu? Aii dat is een lastige. Dit doordat reparaties enorm kunnen verschillen tussen productgroepen en zelfs individuele producten. Neem voor vragen over reparatie altijd even contact met ons op via 033 - 303 0831! Dan zorgen wij dat alles zo snel mogelijk weer picobello in orde is!

Algemene voorwaarden

Privacy